Arna fhoilsiú i mí na Samhna, 2024, tá an cás-staidéar seo ar cheann de 15 ar fud na hEorpa, arna dtáirgeadh ag European Schoolnet i gcomhar le Oide Technology in Education agus 6 ghníomhaireacht Eorpacha eile.
Is bunscoil Chaitliceach í Scoil Neasáin i Luimneach, Éire, atá maoinithe go poiblí. Freastalaíonn sé ar 664 dalta ó na Naíonáin Shóisearacha go rang a 6, agus tá 52 ball foirne inti, múinteoirí, cúntóirí riachtanas speisialta, agus foireann choimhdeach san áireamh. I measc réimsí fócais na scoile tá litearthacht, uimhearthacht, folláine agus teicneolaíocht dhigiteach.
Phlean Scoil Neasáin don Fhoghlaim Dhigiteach
Tá PFD Scoil Neasáin ar aon dul lena Plean Feabhsúcháin Scoile (PFS), agus dírítear é ar uirlisí digiteacha don chuimsiú agus ar inniúlachtaí digiteacha a fheabhsú. Tá foireann tiomnaithe foghlama digití agus tacaíocht cheannaireachta ag an scoil, lena gcinntítear go mbeidh an fhoghlaim dhigiteach ina príomhchuid den teagasc agus den mheasúnú.
Príomhghnéithe an Phlean don Fhoghlaim Dhigiteach
- Foireann Foghlama Digití: Faoi stiúir an chomhordaitheora foghlama digití, tá an príomhoide ar an bhfoireann agus buaileann siad le chéile dhá uair in aghaidh an téarma.
- Tacaíocht Cheannaireachta: Tacaíonn an príomhoide agus na príomhoidí cúnta go gníomhach leis an bhfoghlaim dhigiteach.
- Bonneagar: Cláir bhána idirghníomhacha, amharcléiritheoir, iPad, Chromebook, agus Wi-Fi iontaofa. Tugann an scoil tús áite don bhonneagar thar ghléasanna ar dtús.
- Forbairt Ghairmiúil: Oiliúint leanúnach don fhoireann trí chláir agus trí thionscnaimh éagsúla.
Cur chun Feidhme agus Tionchar
Comhtháthaíonn an scoil litearthacht na meán digiteach sa churaclam, rud a chinntíonn go bhforbróidh na scoláirí scileanna digiteacha riachtanacha. Úsáidtear uirlisí ar nós Seesaw agus Google Workspace don fhoghlaim agus do mheasúnú pearsantaithe. Faightear aiseolas dearfach ó na scoláirí agus ó na tuismitheoirí, rud a léiríonn rannpháirtíocht agus spreagadh méadaithe.
Léigh an suirbhé iomlán anseo:
Léigh na 15 chás-staidéar Eorpacha ar fad.